wtorek, 6 sierpnia 2013

Konkursowo

Mam lekki poślizg z powodu konkursu ,w którym postanowiłam wziąć udział. Główkowałam, myślałam, wybierałam. I jestem. Podaję link. Czekam na wasze głosy.
Jak zagłosować :
1.Po prawej stronie stronie widnieje baner "Konkurs" należy na niego kliknąć.
2.Wejdź w zakładkę Ogrodnik Doskonały - Galeria Tygodnia 6(podkreślone na czerwono)
3.Szukaj użytkownika o nazwie "kate" ( jest moje zdjęcie)
Z góry dziękuję za oddane głosy nie poddawajcie się wiem ,że to wymaga odrobinę czasu 
http://www.mojpieknyogrod.pl/ogrod/ogrod-ozdobny/wiejsko-sielsko-anielsko?contestGuid=27931
 Pozdrawiam Kasia



Nowy post na bloga jest przygotowany w wersji roboczej :)

2 komentarze:

  1. Kasia, poniekąd dzięki Tobie wygrałam. Głosowałam na Twój ogród, a przed chwilą otrzymałam wiadomość, że znalazłam się w gronie zwycięzców małego konkursu "Szczęśliwy numerek" - Ogrodnik Doskonały, który odbywał się na stronie internetowej www.mojpieknyogrod.pl. Jeszcze nie wiem, co to za nagroda, ale mimo wszystko dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super.ciesze się bardzo.wydaje mi się ,że to sekator -całkiem dobry-zatem będziesz miała narzędzie,dzięki któremu i ty może zarazisz się pasją posiadania ogrodu.od czegoś trzeba zacząć.pozdrawiam i dzięki za głos.

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA

Statystyka

Obserwatorzy