piątek, 3 kwietnia 2015

OGRÓDEK MINI NA ŚWIĄTECZNY STÓŁ

W oczekiwaniu na nadchodzące dni ,
pełna chęci , by ożywić  sobie wnętrze swego domu ,
postanowiłam zbudować mini ogródek
 i przemycić odrobinę wiosny na Świąteczny stół.

 Zamysł stworzenia minio gródka powstał stosunkowo wcześniej.
Rzeżucha została specjalnie wysiana w mikroskopijnej  wielkości dzbanuszku  na mleczko do 1 dosłownie filiżanki .
Przepiórcze jajeczka , owieczka ,wianek z gałązek brzózki i tętniący życiem i energią żółty bratek .
Skoro chłód nie pozwala podziwiać go na rabacie , postanowiłam na kilka dni zaadoptować go do domu.
Myślę , że się nie pogniewa.


Rzeżucha z pierwszego planu została wysiana w małej zakrętce od słoika , by ładnie zachować kulistą formę.
Delikatnie oprószona ziemią i nic nie widać.
I wianuszek z brzeziny .
Miniaturka .
Nie mogło go tam zabraknąć.
Kocham robić wianki .
Specjalnie z okazji Świąt w tym roku zrobiłam nareszcie wianek dla siebie.
Dotychczas priorytetowo powstawały dla najbliższych , na mój osobisty brakło potem czasu.
A oto i on.
Cały naturalny , prawdziwy , ekologiczny .



Jutrzejszy poranek to kolejny magiczny dla nas czas .
Pieczenie drożdżowych baranków, malowanie jajek i strojenie koszyczka .

zeszłoroczna stylizacja -i pogoda ależ było słonecznie

Uwielbiam Święta , każde , bez znaczenia.
Wszelkie obowiązki zostawiamy za drzwiami i cieszymy się sobą , wspólnymi chwilami ,wspólną pracą , rozmowami , rozmyśleniami.
Zatem Kochani ,
z okazji nadchodzących dni ,
(mimo chłodu za oknami )- CIEPŁA.
Ciepła w sercu  , w duszy nadziei  i zdrowia .
Błogosławieństwa dla Rodziny , Domu , Ogrodu , Zwierząt , Przyjaciół.
Niechaj spływa -zewsząd .
Wszystkiego Dobrego.
Kate.



1 komentarz:

  1. Kochana Kate:) Piękny mini ogródeczek stworzyłaś:) uwielbiam takie naturalne elementy w domku!! Ja też przyniosłam trochę mchu i powtykałam między cebulki różowych hiacyntów, wygląda to teraz jak mini las w którym wyrosły wieeeelkie drzewa (hiacynty:)
    Śliczny wianek ze skorupek!!:) ..ciekawe, gdzie zawisł?:)
    Dziękuję za życzenia. Ja, mimo iż nie obchodzę tradycyjnie świąt, zauważam ten czas wiosenny jako szczególny czas, pełen Nowego i Dobrego, Świeżego i mocno Żywego :) i niechaj takie przymioty towarzyszą naszej Duszy, niechaj tworzą Radość w ten (mimo chłodu) wyjątkowy czas:)
    Utulenia ciepluśkie ślę:***

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA

Statystyka

Obserwatorzy