środa, 24 grudnia 2014

Świątecznie

Przedświąteczny czas bywa dla mnie kapryśny nastrojowo.
Rozmyślam i śmieje się , to  płaczę za chwilę.
I wspominam i tęsknię  .
Kłębek myśli.
Dziś jednak wspaniały dzień, wyjątkowy wieczór.
Czekam...
Czekam na bliskich .
Wigilia ...mmmm.
Nie wyobrażam sobie , bym mogłam być teraz gdzie indziej.
Sianko pachnie, na nim opłatek i czekamy na PIERWSZĄ GWIAZDKĘ.

 Kochani ...
dziękuję Wam za wspólne bycie , za nasze wspaniałe spotkania , miłe słowa.
Wdzięczna jestem , za Waszą obecność.
Życzę Wam wymarzonych Świat , czasu dla siebie , bliskich i potrzebujących.
Wszystkiego Dobrego.
Kate.

4 komentarze:

  1. Kate, przeczytałam z uwagą słowa zamieszczone na świątecznej "kartce" - chcę być takim ogrodem z Twojego opisu :) I Tobie też tego życzę, rozwijaj się nadal, spełniaj swoje marzenia i obdarzaj świat swoim pięknem :0 A Święta - niech rozpędzą wszelkie mroki i szarości skrywane na dnie serca i duszy, niech zapanuje w Tobie RADOŚĆ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za to ,że Jesteś...nawiązując do Twego ostatniego postu.
      Nawet w chwali uniesienia chciałam zostawić po sobie parę słów, lecz gdzieś przepadło moje pisanie...widocznie tak musiało być.
      Zatem u siebie podziękuję i pożyczę samych dobroci i cudowności , ogrodowych uniesień , palety barw i zapachów .
      Wszystkiego Dobrego .Niech się spełni.
      Kate.

      Usuń
  2. Serdeczności!
    Dobrego Nowego Roku!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Kate:) Myślałam o Tobie i telepatycznie słałam ciepełko:) Wiedziałam, że jesteś gdzieś tam na drugim krańcu Polski, zimnym krańcu;) i to mi wystarczało za odpowiedź:) Dziękuję za życzenia a i dla Ciebie Spełnienia - siebie, swoich planów i zamierzeń, a także spełnienia marzeń wszelakich, tych maleńkich i tych ogromniastych!! Niechaj się Dobro dzieje każdego dnia w Twoim Serduszku a i na planie fizycznym również, a jakże!!:)
    Przytulam serduszkowo:***
    Paluszek:)

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA

Statystyka

Obserwatorzy