piątek, 1 listopada 2013

Naturalnie z potrzeby serca

Dzisiejszy dzień jakoś nie porywa do lotnego myślenia i pisania .
W towarzystwie ciszy i obrazów , które migały  mi w pamięci i tak naturalnie do mnie powracały ,w skupieniu i tęsknocie , a przede wszystkim z potrzeby serca , od kilku dni robiłam wianki dla tych ,których przy mnie już nie ma.
Oczywiście inspiracją była natura , dary kolorowej jesieni , dary ogrodu i  lasu.
Ręce pracowały jak zaczarowane.














 Do wykonania wianków użyłam gałęzi wierzby .
Całe kompozycje uzupełniłam kwiatami zrobionymi z liści klonu , szyszkami , zielonymi  gałązkami mahonii pospolitej , dziką różą i owocami winobluszczu.
I są .Zupełnie prawdziwe i 100 % naturalne.

                                                                                                                                               Kate.


3 komentarze:

  1. Wspaniałe!!:) Uwielbiam takie naturalne kompozycje!
    Natura daje nam tak wiele prezentów:) prawda, że wystarczy się tylko rozejrzeć wokół?:)
    Cudowności!

    OdpowiedzUsuń

INFORMACJA

Statystyka

Obserwatorzy